Riseup

מומחה רשלנות רפואית בהגדלת והקטנת חזה וניתוחים פלסטיים



מזל טוב. ניתוח הגדלת החזה עבר בהצלחה וחלום של שנים ארוכות זכה להיות מוגשם. אין להקל בכך ראש, לא רבים הם האנשים או הנשים אשר מצליחים להגשים חלומות ושאיפות ולכן גם הגשמת חלום פשוט שכזה, הוא נקודת ציון שאין להקל בה ראש. ישנם נשים רבות שנולדו עם חזה שלא עולה בקנה אחד עם מה שנחשב בעיניהן לחזה אטרקטיבי. ואין מה לעשות, לחברה בה אנו חיים יש קונספציה מוצקה מאד לגבי מהו חזה אטרקטיבי ועל פי המוסכמה הזו נשים רבות סובלות מבעיה תדמיתית בשל הריחוק הרב שיש בין מה שחנן אותן הטבע ובין מה שנחשב לחזה יפה.

כאן הגיעו בסערה לעולם הניתוחים האסתטיים כשגולת הכותרת היא ניתוחי הגדלת והרמת חזה. בעזרת כרוגיה שהיא לא פשוטה ולא מסובכת מידי, ניתן לשוות לכל אישה כמעט, מראה חזה אטרקטיבי ולא משנה אם מדובר בהגדלת חזה קטן מאד או בשדיים מלאים יותר אשר " נפלו " במהלך השנים. הבעיה ניתוחי הגדלת חזה התחילו להיות מבוצעים בשנות ה - 60 והלכו והתקדמו בצורה משמעותית לאורך השנים. בתחילה נעשו הניתוחים בצורה מאד זהירה וזעירה וככל שהתרבו המקרים, ניתן היה לפתח איזו אסטרטגיה מבוססת מידע ומחקר והמעקב אחר הנשים המנותחות התחיל לייצר איזו תמונה קלינית, על פיה אפשר היה לייצר מסקנות אודות הסכנות בניתוח, המורכבויות, השתלים ואמידותם ועד הרמה של ההצטלקות של הניתוח וההחלמה ממנו.

את החשש מפני עלייה ברמת תחלואה בסרטן השד, משתדלים להפריך ולהכניס לפרופורציות בכל יום שעובר. כיום ניתן לומר שלא ניתן לייחס לניתוח הגדלת החזה כל עלייה בשיעורי התחלואה במרבית הסרטנים הרלוונטים. לא עלייה בסרטן השד ולא עלייה בסרטני לימפומה באזור החזה. יחד עם זאת המחקרים סביב הסוגיה נמשכים מבוקר עד ערב במקומות רבים ברחבי העולם וזאת מום הדרישה הרבה שיש לניתוחי הגדלת החזה והאינטרס הכלכלי שמגיע עקב כך. ההאחזות של המנתחים הפלסטים בעובדה מדעית, מדביר את החשש אצל הלקוחות המנותחות, מדביר את הסכנה ואת הטעויות הנפוצות ומשווה למנתח, שהוא רופא לכל דבר ועניין, מימד מקצועי ואמין בעיני לקוחותיו.

לאחר הניתוח ישנם מספר כללים פשוטים שעל האישה להקפיד ולמלא על מנת להחלים ולסווג את הניתוח כמוצלח. בהנחה שההדמיה לפני הניתוח משקפת נכונה את הפוטנציאל של כל אישה ואישה ובהנחה שהמנתח עושה את עבודתו במקצועיות ורגישות, שאר המשימה מוטלת על המנותחת ובני משפחתה. קודם כל דרושים מספר שבועות של מנוחה והחלמה, במהלך השבועות הללו יש להתחיל ממנוחה מוחלטת כשלרוב החזה חבוש וככל שחולפים הימים המקום מחלים ומתאושש. בימים שלאחר הניתוח יש להימנע ממאמץ. אפשר להשאיר את הספונג'ה או ניקיון תריסים למישהו אחר או למועד אחר ולחכות. במשך כחודש ימים רצוי להימנע ממגע בחזה, בוודאי מגע או עיסוי של בן זוג, עוד מעט סבלנות וגם הוא יגשים את חלומותיו. 

כמו בכל התערבות רפואית , גם כאן יש סכנות, ויש להיות ערניים ולבדוק את כל מה שאפשר על מנת להימנע ממקרה של רשלנות רפואית בהגדלת חזה. כמובן בחירת רופא אמין והתעניינות בפרטי הניתוח אלו הצעדים הראשונים.